Snacka om att jag har dålig kondition nu! / Bästa Mål ritualen!!!

Igår fick jag springa hela dagen! Först skulle jag till jobbet, och då sprang jag med 3 pauser emellan. Sen på jobbet hade jag en kvart på mig att beställa mat, hämta maten och äta maten. Jag ringde till restaurangen och frågade vad dom kunde fixa en lunch på 2min för 50 kr. Dom sa att kebbabrulle kunde dom fixa på 30sek. Jag tyckte inte att det var tillräckligt till lunch så jag frågade vad dom kunde fixa något för 60-70kr. Tydligen hade dom kycklingfilé med ris för 79kr. Jag sa bara "ja jag tar det! Jag kommer nu och hämtar det". Dom frågade om jag ville ha läsk, men det ville jag inte.
Jag sprang från kontoret och ut kom jag på gatan, men så var det så mycket folk inne stan att jag var tvungen att springa på bilvägen. När jag kom till restaurangen sa jag långsamt medans jag var andfådd att jag hade gjort en beställning till Oskar. Han som gav mig maten och sa att jag alla fall kunde få en Loka och då sa jag att han kunde lägga i den i påsen men behövde springa på direkten (jag betlade faktiskt så ni inte tror att jag fick mat utan att betala).
Jag rusade ut, men så kunde jag inte springa på bilvägen för att det var för många bilar som åkte då, så jag fick springa på sidan. Folk flyttade på sig snabbt och skrek "Här kommer det en tonåring springande! Ge plats! Ge plats!". Som tur var hade jag 10min kvar på mig att äta upp när jag kom tillbaka till jobbet. :)

När jag skulle precis sluta jobbet fick jag en sista beställning. Jag var tvungen att skriva orden och så tittade jag på klockan och den var två över sju, och tåget skulle gå 12 över sju. Så jag skyndade mig så snabbt som möjligt för att skriva klar och städa på mitt kontor. Men så blev jag kissnödig, så jag gick på toa och sen var det bara att springa! Jag sprang några hundra meter och sen vilade jag. Jag tittade på klockan och den var åtta över, men just den stunden så blev klockan nio över så det var bara för mig att springa några hundra meter igen. Jag kom till ett övergångställe där jag titta på klockan igen, jag förlorade nästan hoppet för att jag skulle hinna med tåget för att den var tio över. Men jag prövade ändå!
Jag sprang genom terminalen och kom till spärrarna då jag trodde att tåget redan hade gått. Jag tittade på tavlan, och enligt den hade tåget inte gått än, så jag visade mitt passeringskort för vakterna, sprang ner för trappan, men då var det några slöisar på vägen som vägrade flytta på sig. Jag spräng ändå förbi och så ser jag precis att tåget åker långsamt där ifrån. Kul dag! Eller hur? xD

Titta seriöst på det här!!! Här är det ett fotbollslag som precis gjort mål och gjorde den bästa mål ritualen någonsin!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

Kolla in min blogg och om du gillar den så kanske vi kan följa varann på bloglovin? Eller något annat :)

Jag skriver om sex, kärlek, skönhet, tips och lite om min mig :)♥

2010-07-29 @ 17:35:39
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: paulina♥

haha men du då är vi två - i vanliga fall ;)

fick så himla bråttom imorse så..

2010-07-30 @ 00:34:58
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, drömmer nästan varje natt.

2010-07-30 @ 14:05:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0