Regnade för mycket!!! Översvämmning i Södertälje/Polis som dansar på torget i Malmö

Jag var i Södertälje igår för bara gå en promenad genom stan, som var egentligen helt opassande eftersom att det spöregnade hela dagen. 
När skulle jag gå hem så stötte jag på Södertäljes nya och helt kostnadsfria "swimmingpool"!
Det var så mycket vatten där att bilarna kunde inte ens åka där ifrån, det var helt omöjligt! 3dm hög vatten täckte hela bilvägen. Jag tog reda på varför det var så mycket vatten där och inte i resten av Södertälje? Det var tydligen en brunn som var så överfull med vatten att det sprutade ur den 15cm rakt  upp i luften.

Här finns bilder!




En polis blev internät kändis när han dansade på torget i Malmö!
Fast han var faktist inte så dålig på dansa? Jämfört med vissa så var han grym!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0