"Jag ska polisanmäla dig!"

Igår sa en man att han skulle polisanmäla mig!!! (haha)
Jag säljer leksaker från när jag var runt 8år, och en man vann en leksak för 5kr men han ville att jag skulle skicka ett mail med fler bilder på andra bil leksaker två dagar innan. Jag sa att jag kunde göra det och det blev tre mail istället faktist haha.
Där nämnde jag bla. att jag inte kunde komma in till Stockholm kl15.00 för att lämna leksaken för att min pappa ville inte lämna mig ensam med en okänd man i Stockholm och på annonsen stod det från början att han skulle komma till mig och hämta den. Jag skrev också att han skulle kontakta mig för att bestämma en annan dag och tid.
Två dagar senare (alltså igår) ringer mannen mig när jag tränar och frågar vart jag är någonstans. Jag säger att jag tränar och han blir förbannad. Han säger att han redan är i centrum (kl var 18.00) och väntar på mig, men vi bestämde inte att vi skulle träffas i  centrum eller kl18.00. Han får utborott och skriker på telefonen "SUG MIN KUK!!! Jag ska polisanmäla dig!!!". Jag ger honom mitt pappas nummer för att lösa hela situationen.
Det visade sig att han inte menade att han skulle polisanmäla mig, utan skicka klagomål till hemsidan där jag la ut annonsen på för att jag inte följde villkoren och att jag inte kontakta honom.
Jag berättade hela historian för min pappa och han sa "Ja Oskar, alla människor är inte alltid smarta".
Inget som köparen sa verkade logiskt i huvudtaget!? Jag kontaktade ju honom med tre email, jag nämde att jag inte kunde komma in till stockholm kl15.00 och från början skulle han faktiskt komma till centrum som var det första villkoret. Så vad gjorde han då i centrum kl18.00 igår!?


Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Hej! :) Allt bra med dig?

2010-07-23 @ 12:04:50
URL: http://morgans.nu
Postat av: kapten

aldrig i livet att han sa sug min kuk! hahaha

2010-07-24 @ 03:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0