Träffa kompis, solglasögon och något som ni måste se!!!

Jag har hittat det som jag verkligen gillar! Solglasögon!
Tjejer gillar kläder och jag gillar solglasögon. Jag lyckades faktist köpa ett billigt par i Italien för 150kr som min styvsyster hela tiden vill låna xD 

Här hittade jag ett annat par som inte heller var så dåliga.

 

Ska snart träffa en kompis som jag inte har träffat på jätte länge. Vi ska baka och äta så många chokladbollar att vi kräks till slut!!! Tydligen hade han fått operera flera gånger om i örat för att han har fått öroninflamation varje gånga han får vatten i örat. Jag tycker verkligen synd om honom, men vem blir inte glad av chokladbollar. Bilder kommer imorgon på bakandet!

Kan man vara för spinkig som människa?
En kille från cirkus i England bevisar att människor inte har sina gränser när det gäller att vara spinkig alla fall.
Dessa cirkus killar blev bjudna till en radioshow då dom visade sina talanger.
Det här måste ni verkligen se!!!


Kommentarer
Postat av: Madeleine Jansson

hahaha fyfaan va vidrigt!

2010-07-25 @ 11:25:04
URL: http://madeleinejanssons.blogspot.com
Postat av: diana

fin blogg, kolla in min o komentera är du snäll(:

2010-07-25 @ 21:29:09
URL: http://duzziiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0