Skulle jogga med en kompis/Hund säger "I love you"!

Jag kände i morse att jag skulle gå och jogga runt staden, och så sa min tjejkompis att hon också ville följa med! Varför inte jogga MED någon istället för att jogga ensam? Då började vi jogga ca 700m då vi träffade på ett turristtåg som åkte runt staden. Jag och min kompis gick undan för att den skulle komma förbi så vi kunde jogga lugn och ro. Sen sprang vi förbi tåget för skojs skull, och alla på tåget stirrade på oss och skrek: "kolla! Några springer!!!". Oj vad ovanligt tänkte jag, ELLER INTE.
Precis när vi hade sprungit förbi tåget så fick min kompis astma problem. Och jag visste inte vad jag skulle göra förutom att hjälpa henne det som jag kunde hjälpa henne med. Hon sa att jag kunde springa vidare men jag skulle få så dåligt samvete att lämna henne ensam, och tänk om något skulle hända henne? Nej, jag stannade.
Vi beslöt att ta genväg hem (gående) i lugn takt, och så stötte vi på en marknad där dom sålde gamla prylar och halsband. Jag letade, och jag letade efter ett halsband med Ying och Yang tecknet. Efter en halvtimma letande efter halsbandet så hittade jag en för 50kr. Jag vet inte om det är värt, men jag tror ändå att jag vill köpa den. Vi ska ner dit lite senare och se om den fortfarande finns kvar :)
Sista biten hem spurtade vi genom stan där det kryllade av folk! Vi fick springa sick sack mellan all folk, men det var kul!

En hund säger "I love you", väldigt lik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0