Kommit hem från semestern/Accidents!!!

Nu har jag kommit hem från semestern! En hel vecka på Gotland med familjen under medeltidsveckan. Hur kul som helst!!! Bilder och film på när jag försöker hugga potatis med ett svärd som är längre än mig, kommer på bloggen imorgon!

Vi tog färjan till Nynäshamn från Gotland och jag sov direkt i bilen, jag var verkligen utmattad för att vi vaknade kl 05.00 för att hinna med färjan.
När jag vaknade så hade min pappa kört till en pendeltågsstation för att jag skulle ta pendeln in till Stockholm för att träna. Egentligen skulle jag träna rugby, men eftersom att jag inte hann med den träningen så tränade jag MMA istället för första gången. Och jag kan säga er; det var inte lika lätt som man trodde när man bara tittade på MMA matcher på TV4 Sport. Det här var så tufft och jag fick totalt STRYK när vi skulle boxas (haha).
Självklart ska jag gå tillbaka och träna flera gånger!!!
Så tänk er, fyra timmars sömn och sedan ha hård träning samtidigt som man får stryk. Väldigt jobbigt när man inte försvarade sig så bra på täningen xD

Snacka om otroliga olyckshändelser och mycket pengar som ryker! Flygplan kraschar i starten och helikoppter räddar båt men kraschar istället. Kolla på filmen!



Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: jaha okej :P men tycker du inte det är skämmigt att springa i stan när alla ser ? :o jag springer i skogen jag :D

2010-08-16 @ 08:31:13
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: great ;D ja klart jag varit i sthlm :) har du vart i gävle ?

jaha okej , nej jag springer typ 3 km 4 ggr i veckan kanske :) dudå?

2010-08-16 @ 13:04:07
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Joel

jag mår fint vad gör du då :) ?

2010-08-16 @ 21:29:39
URL: http://hittablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0