Jag kanske får se Usain Bolt imorgon!!!/ Djur tar frun för sig själv

Jag kanske får se Usain Bolt på DN-Galan imorgon! Han har äntligen kommit till Sverige för att ta världsrekordet igen, och jag kanske kommer få se när han gör det!!!
När man verkligen tänker på saken så är han väldigt nära en, närmare än vad man kanske tror? När man ser någon göra otroliga saker på TV så tänker man bara att dom är så långt ifrån en, men när man vet att dom är så nära så blir man alldeles glad och adrenalinet pumpar ut i kroppen!
Om jag åker dit så blir det helt klart bilder på bloggen, det kan jag lova.
Nu ska jag ut och springa lite. Ha det gött!

Polisrapport!
Ni som hade tänkt att åka norr ut, gör inte det. Vi här på Endast Ray varnar er att inte åka dit! Renarna tar alla fruar för sig själva, och kanske resten. Här har vi bevis där ett vittne filmade en utav händelserna.


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv:hehe okej :P joggar du ofta ? kram

2010-08-06 @ 08:26:40
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0