Inte för vara dum men det var en stor miss i tänkandet!/Panda flyr från fängelset!

Mina kusiner var hemma hos oss och hälsa på. Dom hade åkt i en stor husvagn i norr om Sverige för att titta på dalarna och kampa lite. Så skulle dom åka in på en liten väg där vi bor på, istället för att parkera husvagnen på parkeringen, och husvagnen var ENORM och så skulle dom åka in på världens skarpaste kurva på den smalaste vägen någonsin! Hur funkade det? Jo, det var så att dom kom in på våran väg och tyckte redan då att det var skit svårt. Då frågade vi dom: "Hur ska ni komma ut då?". Mamman fick en jätte orolig blick och sa: "Jag vet inte!? Kan man inte köra längre fram?". Vi alla tittade ner, skrattade och sa sedan: "Nej, enda vägen för att komma ut är att backa ut genom den skarpa kurvan". Då sa mamman jätte oroligt "NEJ DET KOMMER ALDRIG ATT FUNKA MED DEN ENORMA HUSVAGNEN!!!".
Det kallar jag dagens fail! xD

En jätte söt panda rymmer från fängelset! Jag tror nog att dom får fängsla in den med glasväggar ^^

Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. Ja visst det kan vi göra:P

Har lagt till dig nu, säg gärna till när du lagt till mig också:)

2010-08-09 @ 23:16:41
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: pauli

det är jättefint på öland :) ja jag har tagit massa nya roliga bilder :D

ha det bra!

2010-08-10 @ 09:40:46
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: haha okej :D ja gärna :D vart bor dudå? ;)

2010-08-10 @ 13:54:06
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0