Är en dyr digitalkamera värt?/Rugby offer!!!

Jag funderade en dag om att jag ville ta lite fler och bättre bilder till er läsare. Så kom jag på att jag inte har någon bra kamera! Det som jag är ute efter är en digitalkamera som man lätt kan ta med sig i fickan och ta upp den så fort som möjligt för att ta bilder.
Jag kommer eventuellt börja videoblogga, så en kamera som även har video funktion är bra det med :)
Självporträtt, profilbilder och andra egobilder kommer nog också att hända, men: det finns ju så mycket att välja emellan! Dom som jag har tittat på just nu är dessa kameror som jag är villig att betala priset på, med tanke på funktionerna och kvaliteten. Men jag har svårt att bestämma mig, så jag får fundera lite till.
Samsung ST70 är till vänster, och Samsung PL150



Här har vi ett rugby offer som blir tacklad av proffs rugby spelare! Filmen är seg i början, så spola fram till 1min 07sek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0