Singellivet har kommit/

Jag träffade min flickvänn idag, dagen som det hade gått en månad sen vi blev ihop. Hon ville gärna träffa mig innan jag skulle till Gottland, så vi träffades i parken i närheten av mitt hus. Vi kramade varrandra nästan direkt när jag kom till parken, och helt plötsligt började hon gråta. Jag förstod inte först varför, men sen insåg jag att hon ville göra slut. Jag frågade henne varför hon ville ta slut på det här, men hon var inte kär i mig längre. Det kändes tungt att få höra det, men det var alla fall en tillräckligt bra anledning för mig.
Jag ville fortfarande vara kompis med henne, så jag frågade henne om hon istället ville ha ett kompisförhållande istället. Och det kunde båda acceptera.
Det var jätte skönt att hon alla fall ville ta det öga mot öga, för att otroligt nog så lekte vi i parken efter att ha pratat i en timma. Vem hade förväntat sig det!? xD
När vi pratade lite, så kom vi in på om tårar. För hon grät jätte mycket, men på något sätt så kunde inte jag gråta. Hon frågade varför, och jag svarade; "Varför ska jag gråta? Jag har varit glad konstant i två hela månader för att du har varit med mig. Och det ska jag gråta över? Visst, det är sorgligt att det tar slut, men att ha varit med dig har gjort mig lycklig".
Livet går vidare

Imorgon kommer det bli sent inlägg för jag åker till Gottland. Men inlägg blir det alla fall om jag får tag på en dator :)

Köp aldrig en båt och åk ut i havet. Här kommer förklaringen i videoklippet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0