Endast Ray kanske blir idrottsledare i höst

Kan ni se mig som en idrottsledare för 4-9 åringar? Det kanske är värt för att skaffa lite extra pengar medans man studerar?
Jag pratade med någon Anita med en rysk dialekt som pratade med mig i minst 20min om vad hon har gått genom i sitt liv inom idrott och vilka hon tränar nu och hur bra hon är. Och jag bara sa "jaha, det säger du?", "okej, jag förstår dig", "Jo men det verkar kul", "ja då måste du vara riktigt bra på friidrott". Jag känner mig så kall men det var så ointressant för jag ville ju bara prata om min anställning.
Men vi får se, jag kanske blir en idrottsledare, och i så fall blir det riktigt kul xD

Här är bild på den eventuella framtidsledaren: Endast Ray (haha)
idrottsledare i framtiden?

Det här är verkligen fail!!!
Några killar ska parkera och en tjej ska föra bilen in i lastbilen då dom istället kraschar in i lastbilen. Värt att titta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0