Tveksamt med ökenråttorna nu / Misslyckad hopp

Jag skulle kanske skaffa ökenråttor, men problemet är att min mamma bor hos min mormor och min mormor har fobi för ormar och råttor. Jag måste försöka övertala henne på något sätt! Titta på dom här! Hur kan man motstå dom?!


Igår när jag skulle äta lunch på jobbet så skrattade mina kollegor åt mig igen. Jag fick äta spaghetti och köttfärssås med kniv och sked! Alla andra hade tagit alla gafflar och jag hade bara en kvart på mig att äta. Att äta spaghetti med en sked tar mer än en kvart att äta xD Jag tryckte i mig allt bara och hade köttfärs över hela ansiktet bara för att jag inte skulle bli sen.

Det här kan nog göra lite ont! En kille skulle göra några "coola" hopp, och bara på andra hoppet så landade han på sina juveler på en bänk. Undra om han kan få barn efter det där? =S


Kommentarer
Postat av: paulina♥

åh vilka sötsaker, men lite läskiga iaf... (a)

2010-07-28 @ 18:49:50
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: C to the arina

Utrolig fin blogg, og masse søte bilder !<3



Kommentere tilbake?<3

2010-07-28 @ 19:07:22
URL: http://www.carinalee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0