Jag måste vara helt dum eller bara förblindad?

En dag tog jag med mig en riktig lunch till jobbet eftersom att jag brukade ta med mig några mackor. Då tjatade mina kollegor var enda gång "kommer du verkligen bli mätt på det där!?". Så jag fick nog och lagade vanlig mat faktist :)
Då satt jag i lunchrummet och plockade fram min lunch, och mina kollegor blev väldigt förvånande över att jag tog med mig riktig mat för första gången.
När jag ätit klart, såg jag i botten av lunhboxen att något smaskigt var där i, så jag försökte ta upp den med min sked, men det gick inte! Jag trodde först att jag hallucinerade eller något annat ovanligt, men så försökte jag ta upp den igen. Mina kollegor bara skrattade för att jag fick utbrott på min lunchlåda, så insåg jag att det var en gummisnodd som höll fast locket, som då låg under den genomskinliga lunchlådan.

Här är bild på den :D


Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

HAHA typiskt sån sak jag skulle kunna göra :D och btw, mackor till lunch på jobbet är det bästa, oavsett om alla tycker man äter lite :D

2010-07-21 @ 18:36:37
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Mackor räcker inte långt alla gånger ^^,

2010-07-21 @ 18:44:36
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0