Karate Kid/En man äter höna LEVANDE

Ska jag vara helt ärlig så har Karate Kid blivit en utav mina favorit filmer.
Filmen är dramatisk, komisk och det är ju kung fu som vi pratar om, och då är det mycket action med.
Under hela filmen skrattar man samtidigt som man tycker att det är otroligt hur dom gör sådana hoppsparkar.
Jaden Smithhittar också en tjej i Kina som han flörtar med, då pinsama händelser kommer.
Filmen är en klar femma av fem. Högsta betyg, för en film som har flera genre och mycket trovärdigt skådespel.



Det här är nog en av de sjukaste filmerna som jag har sett!!!
En man äter en höna levande i någon slags thailänsk tv-program, och det är ganska vidrigt.
Ni som är vegeterianer eller är känsliga för vidriga tortyr mot djur: titta inte på den här filmen. Tro mig, det är verkligen så vidrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0