Godaste middagen, fest och godaste frukosten! Kan det bli bättre? xD

Den här helgen har verkligen varit tuff, men grymt kul!
Nu kommer det här låta som en dagbok men jag skriver bara på: Dagen började med att man fixade ordning sig inför festen. Vanlig t-shirt, jeans shorts och solglasögon, lite lätt bara för att ha lite kul :)
Min kompis Alex hade lite svårt att fixa frisyren innan vi åkte, så han bestämde sig att ta sin mössa istället (men han glömde den hemma hos mig, märkte vi när vi var på tåget).


Jag och Alex bestämde oss sedan att att äta middag inne i Stockholm innan vi fortsatte vidare till festen. Vi gick förbi var enda restaurang på Drottninggatan men alla var för dyra. Till slut blev det på Kungsgrillen vid Hötorget som gav oss den godaste ris med stekt lax någonsin!!!
När vi ändå var inne i Stockholm köpte Alex en keps som ersatte sin mössa.




Här var den grymma kocken som lagade maten


När vi åt klart var det fest dags! 92st var på festen i en trevånings villa, alla hade kul och alla kommer ihåg den kvällen (tror jag). Den enda problemet som jag hade var att en stor kille som bara letade efter bråk sa exakt så här:
Till mig Du! Tvärtbjörnen! Hur fan vågar du vara här din bög!? Inga är bögar får vara på den här festen!
Till Alex Ja du får gå tillbaka, du är den coola grabben.
Till mig Men du där ska stanna kvar här, så ska vi ta ett allvarligt snack! Du bara går runt och spänner dig där din jävla bög!
T-shirten köpte jag på rea i barkaby för 65kr, FYND, så varför inte ha på den när man köpte den?
Jag till fyllot Jo verkigen, jag är bög. Det är därför jag har flickvän?!
Jag ville slippa bråk så jag sa bara saker som fick honom att verka smart. Han spände sin knytnäve och hotade mig några gånger att slå mig. Jag kände ändå han som hade festen och några andra som var i närheten så det var lugnt.
Fyllot till mig Du är ändå bög!
Jag till fyllot Jag har flickvän.
Sen kom det fyra andra som upphöll honom så jag kunde gå där ifrån.

Alla var på ballkongen och ingen var inomhus, tills det blev kallt. Sen kom fyllot och skojbråkade med sin kompis och var hur nära som helst att rammla från ballkongen tills några avbröt skojbråket.

En fest som var värd att komma ihåg!
Tack till Alex som hade festen, Alex min kompis, Michelle, Hassan, Ellen, Sara, Josef, Erik, Filip, Micke, Anna, Hanna och alla andra som jag inte hann hälsa på och dom som jag glömde namnet på xD

Bild på dom som var på ballkongen


Nästa morgon vaknade jag och Alex kl 07.40 för att vi skulle gå på träning kl 10.00. Vi var lite trötta, då vi sov på bussen och på pendeln. Då åkte vi in till Stockholm Central igen för att äta frukost på Mc Donalds. Jag ska bara säga att dom verkligen snålar med pankakorna för frukost menyerna! Inte värt 30kr för tre pankakor som var 7 cm2 stora med lite sylt. Där emot deras Mc Beagel för 20kr var verkligen värd!!! Jag var till och med tvungen att köpa en till efter jag åt min första. Jätte god med mörk kaffe!

Jag, halv sovande på bussen


Jag, när jag äter min Mc Beagel (JÄTTE GOD!!!)


Jag när jag bekräftar kvaliteten på Mc Beagel (halv sovande)


Sen var det raka vägen till rugbyträningen då det också var världens största 10-manna turnering i Rugby på Årstafältet. Stackars Alex som jag tvingade till rugbyträningen som också ville pröva på lite fick isället ha fysträning med oss xD
Sen var det för mig att tjäna ihop lite pengar tills skola börjar. Jag fick jobba i en klädbutik på turneringen. Jag sålde upp till 27 000kr till föreningen. Alex hjälpte också till lite :)

Bild, från butiken på turneringen


En långhelg som alltid kommer att vara minnesvärt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0